NOVA TV d.d.
OYO UVJETI KORIŠTENJA

Na korištenje usluge OYO (na adresi: OYO.hr, oyo.dnevnik.hr) u vlasništvu Nova TV d.d. i svih njenih dijelova (uključujući aplikacije za mobilne uređaje, TV uređaje te ostale uređaje na kojima može biti dostupan OYO sadržaj) bez obzira na vrstu platforme s koje se pristupa, primjenjuju se ovi uvjeti korištenja.

Nakladnik Usluge je Nova TV d.d., Zagreb, Remetinečka cesta 139 (dalje u tekstu 'Nakladnik' ili 'OYO'), koja ovim uvjetima utvrđuje prava i obveze nakladnika i korisnika usluge prilikom korištenja istih.

Korištenjem i/ili registracijom na OYO, korisnik prihvaća ove uvjete korištenja kao i sve njegove izmjene i dopune. Smatra se da su korisnici korištenjem usluge OYO ili bilo kojeg njenog dijela, u svakom trenutku upoznati s aktualnim uvjetima korištenja te da su ih razumjeli u cijelosti.

OYO

Niti jedan dio Usluge OYO ne smije se koristiti u nezakonite svrhe niti za promoviranje istih. Nova TV korisnicima u dobroj namjeri osigurava korištenje sadržaja u sklopu usluge. Svi korisnici imaju pravo koristiti sadržaje dostupne na OYO ukoliko ne krše Uvjete korištenja. Sadržaji dostupni na OYO su zbog autorskih prava ograničeni prema teritoriju s kojeg korisnik pristupa usluzi ili prema uređaju s kojeg korisnik pristupa usluzi, a pojedini sadržaji su dostupni isključivo korisnicima koji usluzi pristupaju s područja Republike Hrvatske. Područje s kojeg korisnik pristupa na OYO određuje se prema IP adresi. Moguće je povremeno odstupanje podataka o IP adresama te Nova TV ne snosi odgovornost u slučaju da je korisniku iz ovog razloga privremeno onemogućen pristup pojedinim sadržajima na OYO.

Usluga OYO sastoji se od vlastitih sadržaja, sadržaja partnera i oglašivača, besplatnih sadržaja, sadržaja koji se naplaćuju, sadržaja kreiranih od strane korisnika te linkova na vanjske stranice.

Nakladnik na OYO pruža audiovizualnu medijsku uslugu na zahtjev, po dopuštenju nadležnog tijela.

OYO sadržaji objavljuju se u dobroj namjeri. Sve sadržaje usluge OYO koristite na vlastitu odgovornost i Nova TV se ne može smatrati odgovornom za bilo kakvu štetu nastalu korištenjem.

Pristup na OYO i svim njegovim sadržajima dozvoljen je osobama bilo koje dobi, osim ako je naznačeno drugačije. Oznake na pojedinim sadržajima označavaju da je korištenje sadržaja dozvoljeno isključivo osobama starijim od oznakom navedenog broja godina.

AUTORSKA PRAVA

OYO polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne, vizualne i audio materijale, baze podataka i programerski kod). Neovlašteno korištenje i/ili distribucija bilo kojeg dijela i/ili sadržaja OYO usluge smatra se kršenjem autorskih prava i podložno je tužbi.

Isto se primjenjuje na sadržaje koje su na OYO postavili ili na koje imaju pravo partneri i oglašivači ili drugi korisnici.

Sadržaj na OYO je zaštićen autorskim pravima. Mijenjanje, posuđivanje, prodavanje ili distribuiranje takvog sadržaja je moguće samo uz prethodnu pisanu dozvolu Nove TV, oglašivača ili partnera. Ukoliko korisnik smatra da je došlo do povrede autorskih prava na OYO, o tome je dužan izvijestiti Novu TV, tj. OYO koristeći adresu oyo.podrska@novatv.hr. Ukoliko se utvrdi da korisnik neovlašteno distribuira i/ili preuzima sadržaj dostupan na OYO, Nova TV zadržava pravo trenutno i bez upozorenja ukinuti pristup sadržajima na OYO za korisnički račun za koji je utvrđeno da krši odredbe ovog članka, bez obzira na status tog korisničkog računa (korisnički račun u statusu probnog pristupa ili pretplate). Nova TV neovlaštenu distribuciju sadržaja može utvrditi primjerice tehnologijom watermarka, utvrđivanjem jednoznačne IP adrese sa koje su izvršene nedopuštene radnje ili sličnim metodama.

LINKOVI NA VANJSKE STRANICE

OYO sadrži linkove na web stranice trećih osoba. OYO linkove objavljuje u dobroj namjeri i ne može se smatrati odgovornim za sadržaje izvan web stranica i OYO aplikacija. Sadržaj izvan OYO korisnici koriste na vlastitu odgovornost.

ZAŠTITA PRIVATNOSTI

Pri registraciji i korištenju OYO stranice, dužni ste osigurati potpunost, istinitost i točnost podataka koje dajete. Nova TV poduzima sve kako bi zaštitila privatnost osobnih podataka korisnika u smislu Zakona o zaštiti osobnih podataka, te će oni biti korišteni samo u svrhu identificiranja korisnika stranice, marketinga i obrade statističkih anonimiziranih podataka o korištenju stranice. Korištenjem OYO usluge suglasni potvrđujete svoju suglasnost sa Pravilima o zaštiti osobnih podataka korisnika stranice www.oyo.hr dostupnim na www.dnevnik.hr. Molimo vas da se upoznate s navedenim pravilima prilikom registracije i s vremena na vrijeme tijekom korištenja stranice www.oyo.hr.

REGISTRIRANI KORISNICI

Registriranjem na OYO korisnik je obavezan proći postupak registracije te unijeti ispravnu e-mail adresu. Registriranjem na OYO korisnik pristaje na ove uvjete korištenja i pristaje na korištenje njegovih osobnih podataka od strane 'nakladnika' ili 'OYO' kao i od strane OYO partnera-operatora preko čijeg sustava se može pristupiti na OYO, u svrhe navedene u ovim uvjetima korištenja.

Korisnici koji pristup na OYO ostvaruju temeljem odnosa s trećim stranama izvan OYO sustava (OYO partnerima-operatorima preko čijeg sustava se može pristupiti na OYO), usluzi OYO mogu pristupiti korištenjem korisničkog imena i lozinke koje korisniku dostavlja OYO partner. Prijavom na OYO ovi korisnici prihvaćaju OYO Uvjete korištenja, kao i uvjete korištenja OYO partnera-operatora dostupne na njihovim Internet stranicama.

OYO nije ni na koji način odgovoran za sadržaje koje objavljuju korisnici, niti uređuje i provjerava sadržaje koje objavljuju korisnici.

Za sve objavljene sadržaje pod pojedinim korisničkim imenom /username/ odgovoran je isključivo korisnik koji ga koristi.

OYO će odmah po primitku informacije o nezakonitom sadržaju ukloniti sadržaje korisnika koji nisu u skladu s važećim zakonima, sukladno obvezama propisanim Zakonom o elektroničkoj trgovini i drugim propisima.

Pojedinom korisniku može biti zabranjeno korištenje uslugom ili dijelom usluge, ukoliko se ustanovi da je korisnik kršio Uvjete korištenja.

Korisnik je dužan odmah prijaviti na OYO neovlašteno korištenje njegovog korisničkog računa. OYO nije odgovoran za neovlašteno korištenje korisničkog računa, niti za eventualnu štetu nastalu na taj način.

KOMUNIKACIJSKI SERVISI (KOMENTIRANJE SADRŽAJA)

OYO omogućuje korisnicima besplatno komentiranje sadržaja pod uvjetom da ne krše uvjete korištenja usluge, kao niti specifična pravila koja vrijede za komentiranje sadržaja.

Korištenjem komunikacijskih servisa korisnici se obvezuju da će slati i primati materijale koji su zakoniti, na kojima ne postoje prava trećih osoba koja priječe objavu.

OBVEZE KORISNIKA PRI KORIŠTENJU OYO USLUGE

OYO ne kontrolira sadržaj koji razmjenjuju korisnici te ne može jamčiti točnost, porijeklo ili kvalitetu takvog sadržaja.

OYO ni na koji način ne odgovara za sadržaje koje korisnici ostavljaju na stranicama ili ih dostavljaju putem aplikacija za mobilne uređaje. Korisnici preuzimaju odgovornost da su informacije te foto, video i audio zapisi koje su dostavili istiniti, da ne dovode u zabludu te da se objavom dostavljenih informacija te foto, video i audio zapisa neće prekršiti ili ugroziti prava trećih osoba (autora foto, video i audio zapisa ili osoba koje se nalaze ili spominju na navedenim zapisima). OYO ima pravo takve informacije te foto, video i audio sadržaje objaviti u sklopu OYO usluge bez naknade korisniku. Ukoliko se utvrdi ili razumno sumnja da je sadržaj koji su korisnici dostavili nezakonit, neprikladan ili se njime krše prava treće strane, takav sadržaj će odmah po primitku informacije o njegovoj neispravnosti biti uklonjen s OYO.

OYO neće ni na koji način biti odgovoran za sadržaj ili gubitak i oštećenje sadržaja koje je nastalo zbog korištenja usluge.

Radi osiguranja slobodnog i neometanog korištenja usluga OYO, ovi postupci su neprihvatljivi i strogo zabranjeni:

  • objavljivanje, slanje i razmjena sadržaja koji krše postojeće hrvatske i/ili međunarodne zakone, sadržaj koji je uvredljiv, vulgaran, prijeteći, rasistički ili šovinistički te štetan na bilo koji drugi način,
  • objavljivanje, slanje, razmjena i prenošenje informacija za koje korisnik zna ili pretpostavlja da su lažne, a čije bi korištenje moglo nanijeti štetu drugim korisnicima,
  • lažno predstavljanje, odnosno predstavljanje u ime druge pravne ili fizičke osobe,
  • manipuliranje identifikatorima kako bi se prikrilo porijeklo sadržaja koji se objavljuje ili šalje putem usluga na OYO,
  • objavljivanje, slanje i razmjena sadržaja koji su zaštićeni autorskim pravom,
  • objavljivanje, slanje i razmjena neželjenih sadržaja korisnicima bez njihovog pristanka ili traženja kao što su promotivni materijali, reklamne poruke, 'spam', lančana pisma, promotivni i reklamni materijali koji sadrže lažne informacije, zavaravajući navode ili tvrdnje
  • svjesno objavljivanje, slanje i razmjena sadržaja koji sadrži viruse ili slične računalne datoteke ili programe načinjene u svrhu uništavanja ili ograničavanja rada bilo kojeg računalnog softvera i/ili hardvera i telekomunikacijske opreme,
  • prikupljanje, čuvanje i objavljivanje osobnih podataka drugih korisnika usluge
  • .

OYO zadržava pravo ukloniti sadržaj koji procjeni nepodobnim i/ili protivnim ovim Uvjetima korištenja i/ili propisima.

OYO nema obavezu pratiti komunikacijske servise, ali u svakom slučaju zadržava pravo automatskog ukidanja korisničkog računa bez prethodne najave u slučaju nedopuštenog korištenja odnosno kršenja ovih Uvjeta korištenja.

Prihvaćanjem ovih Uvjeta korištenja korisnik se slaže da će OYO usluge uključivati reklamne oglase, te da će usluga uključivati razne obavijesti, poruke administratora i slične poruke neophodne za redovito obavještavanje korisnika usluge i normalno funkcioniranje svih usluga i sadržaja na OYO.

Komunikacijski servisi ponuđeni su korisnicima besplatno u dobroj namjeri, a OYO nije odgovoran za bilo kakvu štetu nastalu korištenjem istih.

PORUKE OYO I SPONZORA

Nova TV će registriranim korisnicima OYO usluge povremeno slati obavijesti Portala Nove TV (OYO, NovaTV.hr, Dnevnik.hr, Zadovoljna.hr, Gle.to, MojaMini.tv, Blog.hr, DomaTV.hr, Gol.hr, CrnoJaje.hr, Punkufer.hr, Lisnica.hr) i sponzora u obliku tzv. newsletter-a. Korisnik registracijom na OYO prihvaća primanje newsletter-a, osim u slučaju da prilikom registracije naznači da takve poruke ne želi primati. U slučaju da korisnik naknadno utvrdi da ne želi primati takve poruke, odustaje od dane suglasnosti za obradom osobnih podataka ili želi biti obaviješten o osobnim podacima koji su o njemu prikupljeni, može se obratiti na oyo.podrska@novatv.hr ili dozvolu za korištenje njegove e-mail adrese u svrhu primanja newsletter-a može uskratiti klikom na link za odjavu s newsletter liste koji je dostupan u svakom newsletter-u koji se šalje korisnicima. Ukoliko izuzeće korisnika od primanja takvih obavijesti zbog tehničkih razloga nije moguće, njegov korisnički račun će biti zatvoren.

SADRŽAJI NA OYO

Sadržaji na OYO zaštićeni su autorskim pravima te su stoga korisnicima dostupni tijekom ograničenog vremenskog razdoblja i uz određene preduvjete:

  1. Sadržaji koji se nalaze na OYO, osim unutar kategorije 'PROMO' dostupni su korisnicima koji su aktivirali pretplatu na OYO, bez obzira plaćaju li pretplatu na mjesečnoj razini (svakih 30 dana) ili su kupili i aktivirali neki od paketa pretplate (npr. 1 mjesec (30 dana), 3 mjeseca (90 dana), 6 mjeseci (180 dana), 12 mjeseci (360 dana) i dr.) te korisnicima koji se nalaze u statusu probnog pristupa na OYO i koriste pretplatu tijekom određenog vremenskog razdoblja bez naknade. Korisnicima koji su u statusu probnog pristupa na OYO (probni period bez naknade) dostupna je ograničena količina sadržaja za pretplatnike sve dok ne aktiviraju punu pretplatu i pređu u status pretplatnika. Sadržaji dostupni korisnicima tijekom probnog pristupa na OYO su posebno vizualno istaknuti. Korisnicima OYO partnera koji probni period pristupa OYO sadržajima koriste izvan OYO sustava (u sustavu operatora), probni pristup na OYO sustav može i/ili ne mora biti omogućen. Omogućavanje pristupa na OYO sustav za vrijeme trajanja probnog razdoblja ovisi o uvjetima definiranim između OYO i OYO partnera-operatora, a korisnici partnera-operatora će o mogućnostima pristupa izravno na OYO sustav biti obaviješteni u uvjetima korištenja OYO partnera-operatora, ukoliko je definirano da je takav pristup moguć. Pretplatnicima su sadržaji za pretplatnike dostupni za neograničeno gledanje tijekom trajanja pretplate. OYO u svakom trenutku ima pravo na izmjenu sadržaja. Pristup sadržaju u pretplati moguć je samo s teritorija za koji vrijede autorska prava. Korisnik u svakom trenutku može utvrditi ima li pravo na pregled pojedinog sadržaja ili ne, ovisno o teritoriju na kojem se nalazi. Sadržaj koji je korisnicima na raspolaganju u sklopu pune pretplate i za vrijeme probnog pristupa može se razlikovati ovisno o uređaju putem kojeg korisnik pristupa na OYO (osobno računalo, mobilni uređaj, tablet, TV uređaj itd.).
  2. Besplatni sadržaji nalaze se na dijelu sustava pod nazivom 'PROMO'. Ovi su naslovi dostupni registriranim korisnicima. Pristup besplatnim sadržajima moguć je samo s teritorija za koji vrijede autorska prava. Korisnik u svakom trenutku ima pregled nad sadržajem koji je dostupan ovisno o teritoriju na kojem se nalazi. Sadržaj koji je korisnicima dostupan besplatno može se razlikovati ovisno o uređaju putem kojeg korisnik pristupa na OYO, odnosno ova mogućnost ne mora biti dostupna na svim uređajima (osobno računalo, mobilni uređaj, tablet, TV uređaj itd.). Dostupnost besplatnih sadržaja na OYO ovisi o uvjetima poslovanja koji su određeni od strane distributera sadržaja od kojih je OYO pribavio prava za prikazivanje sadržaja. OYO, ovisno o poslovnoj odluci, može, ali nije obavezan objavljivati besplatne sadržaje

Za pristup bilo kojem video sadržaju na OYO, korisnik mora biti registriran/prijavljen na OYO. Sadržaji na OYO su zbog autorskih prava ograničeni prema teritoriju s kojeg korisnik pristupa na OYO, a dio je sadržaja ograničen na korisnike koji na OYO pristupaju s područja Republike Hrvatske.

Pristup sadržajima na OYO ograničen je na 3 uređaja po jednom korisničkom računu. Uređaji se ne mogu koristiti istovremeno, a u sklopu postavki svog korisničkog računa svaki korisnik može ukloniti uređaje vezane na njegov korisnički račun. Korisnici koji ostvaruju pristup na OYO temeljem korisničkog računa koji je generiran od strane OYO partnera nemaju mogućnost uklanjanja uređaja koji je vezan za OYO partnera temeljem kojeg su ostvarili pristup na OYO.

TEHNIČKI PREDUVJETI

Za nesmetano korištenje video sadržaja na OYO putem osobnog računala potrebni su sljedeći (minimalni) tehnički preduvjeti (preporučena konfiguracija): P4 3GHz, 2GB RAM, grafička kartica s video ubrzanjem, zvučna kartica, operativni sustav Windows XP ili noviji, Internet preglednici Internet Explorer 8 (9), Firefox 3.5 i noviji ili Google Chrome 11 ili noviji, najnoviji Adobe Flash plugin, koji podržavaju video format H.264 te Widevine dodatak Internet pregledniku. Za reprodukciju videa u visokoj kvaliteti potrebna je brzina Internet veze od minimalno 2Mb/s, a za reprodukciju u niskoj kvaliteti potrebna brzina Internet veze je minimalno 1Mb/s.

OYO ne odgovara za smetnje u pregledavanju video sadržaja koje korisnici mogu iskusiti zbog nezadovoljavajućih tehničkih preduvjeta ili nedovoljne brzine Internet veze.

OYO preporuča korisnicima da prije registracije sa svojim pružateljem elektroničkih komunikacijskih usluga ili drugom stručnom osobom neovisno provjere tehničke uvjete za pristup na OYO.

PLAĆANJE SADRŽAJA NA OYO

OYO korisnicima omogućuje plaćanje za pregled pojedinih sadržaja. Cijene sadržaja istaknute na OYO sadrže PDV.

Pristup sadržajima na OYO može se ostvariti:

  1. Izravnim plaćanjem na OYO putem nekih od raspoloživih sustava plaćanja - SMS aktivacijom, kreditnim ili debitnim karticama, PayPal računom, aktivacijom pretplate bonovima kupljenim na prodajnim mjestima OYO partnera te ostalim sustavima plaćanja koji će ubuduće biti uvedeni.
  2. Temeljem ugovora s OYO partnerom prema kojem korisnik aktivira pretplatu na OYO u sustavu partnera i temeljem tog ugovora i pretplate ostvaruje pravo na korisničke podatke za pristup na OYO.

Za svaku transakciju obavljenu putem bilo kojeg od sustava plaćanja korisnik će primiti potvrdu o plaćanju putem e-maila, SMS poruke ili na neki drugi način, ovisno o budućim dodatnim mogućnostima plaćanja.

OYO ne može izvršiti povrat sredstava nakon što su ona uplaćena za aktivaciju pretplate.

OYO ne može izvršiti povrat sredstava ukoliko je došlo do pogrešne ili slučajne kupnje pojedinog sadržaja. OYO ne odgovara ukoliko korisnik sadržaj koji mu je na raspolaganju nije pregledao u roku u kojem mu je sadržaj bio dostupan. OYO ne može izvršiti povrat sredstava u slučaju kada korisnik zbog okolnosti koje nisu u nadležnosti OYO sustava nije u mogućnosti gledati plaćeni sadržaj (nalazi se izvan teritorija Republike Hrvatske, nema zadovoljene tehničke preduvjete).

PROBNI PRISTUP I AKTIVACIJA PRETPLATE

Korisnici koji probni pristup/pretplatu aktiviraju izravno na stranici OYO.hr

Svaki novi korisnik na OYO (korisnik koji na svom korisničkom računu nije nikada imao aktiviranu pretplatu, niti je iskoristio probni pristup) ima pravo isprobati OYO uslugu tijekom unaprijed određenog razdoblja bez naknade. Za aktivaciju probnog pristupa korisnik mora biti registriran na OYO (mora imati otvoren korisnički račun) te mora biti prijavljen na OYO. Ukoliko sustav korisnika registrira kao novog korisnika, taj korisnik ima pravo na probni pristup dijelu sadržaja na OYO. Tijekom probnog razdoblja korisnik može gledati samo naslove koji su vizualno istaknuti porukom da su dostupni tijekom probnog razdoblja. Za aktivaciju probnog razdoblja korisnik mora odabrati sredstvo kojim će aktivirati probno razdoblje – aktivacija probnog razdoblja vrši se unosom podataka u sustav plaćanja i aktivacijom probnog pristupa. Nakon što korisnik unese podatke u sustav plaćanja i aktivira probni pristup ima pravo za vrijeme trajanja probnog pristupa bez naknade na OYO gledati sadržaje koji su dostupni u sklopu probnog pristupa. Trajanje probnog pristupa računa se od trenutka unošenja podataka u sustav plaćanja i aktivacije probnog pristupa u sustavu. Aktivacijom probnog pristupa korisnik pristaje na aktivaciju pretplate u razdoblju od 6 sati, odnosno 2 dana za PayPal korisnike, prije isteka punog razdoblja probnog pristupa pa do isteka probnog pristupa, osim ukoliko tijekom trajanja probnog pristupa, a prije navedenog roka, ne otkaže svoju pretplatu na OYO. Korisnik pretplatu može sigurno otkazati bez naknade najkasnije do 6 sati prije punog isteka probnog pristupa, osim za PayPal kada to može učiniti najkasnije do 2 dana prije punog isteka probnog pristupa. U razdoblju od 6 sati, odnosno 2 dana za PayPal korisnike, prije isteka probnog pristupa pa do isteka probnog pristupa, sustav će aktivirati plaćanje i u slučaju uspješne naplate prebaciti korisnika u status punog pretplatnika. Korisniku će nakon aktivacije probne pretplate biti aktivirana puna pretplata, pod uvjetom da korisnik izvrši plaćanje prvog idućeg računa za pretplatu. Po aktivaciji pretplate korisniku će se svakih 30 dana naplaćivati iznos pretplate, sve dok korisnik ne otkaže svoju pretplatu na OYO. U slučaju aktivacije pretplate na dulji rok (60, 90, 720, i dr dana), korisniku će se nakon isteka tog perioda naplaćivati iznos inicijalno dogovorene pretplate, sve dok korisnik ne otkaže svoju pretplatu na OYO. Ukoliko korisnik ne izvrši plaćanje prvog idućeg računa za pretplatu, biti će mu onemogućen pristup sadržajima u sklopu usluge OYO, a putem OYO sustava biti će poslan novi zahtjev za naplatu pretplate za sljedeće razdoblje. OYO će poslati ukupno do najviše 5 zahtjeva za naplatu pojedinog sljedećeg računa. U slučaju da niti uz ponovljene pokušaje naplate račun nije plaćen, korisniku će se pretplata prekinuti te neće više po korisničkom računu imati pravo na probni pristup. Ukoliko prilikom nekog od ponovljenih pokušaja pretplate korisnik izvrši plaćanje pretplate na OYO, pristup sadržajima za sljedeće razdoblje pretplate korisniku će biti omogućen od datuma s kojim je račun plaćen.

Ukoliko korisnik izvrši plaćanje, postaje pretplatnik na neodređeno vrijeme. Obzirom da je pružanje usluge u trenutku stjecanja pretplatničkog statusa već počelo, kao i da se radi o audiovizualnim sadržajima, korisnik nema pravo na raskid pretplatničkog ugovora sukladno cl. 45. Zakona o zaštiti potrošača. Međutim, korisnik u bilo kojem trenutku može otkazati pretplatu za naredno pretplatničko razdoblje. Korisnik u svakom trenutku ima pravo otkazati svoju pretplatu na OYO te će mu se u tom slučaju omogućiti pristup sadržaju do isteka već plaćenog razdoblja, ali sljedeći period pretplata mu neće biti naplaćena te će po isteku već plaćenog razdoblja pretplata na OYO biti deaktivirana.

Korisnik ima pravo otkazati pretplatu i za vrijeme trajanja probnog pristupa. Ukoliko korisnik otkaže pretplatu tijekom probnog pristupa, pristup sadržajima na OYO će se automatski deaktivirati u trenutku otkazivanja pretplate te pretplata neće biti naplaćena. Probni pristup i pretplatu moguće je otkazati najkasnije 6 sati prije isteka punog razdoblja probnog pristupa.

Aktivacijom probnog pristupa ili aktivacijom pretplate na OYO korisnik pristaje na neodređeno trajanje pretplate. Korisnik navedenu pretplatu može u svakom trenutku otkazati, bez dodatnih naknada usluzi OYO, osim već uplaćenih sredstava.

Korisnici koji pristup sadržaju aktiviraju bonovima kupljenim na prodajnim mjestima OYO partnera nemaju mogućnost aktivacije probnog pristupa već odmah po aktivaciji pristupa ulaze u puni pretplatnički odnos. Korisnicima koji pretplatu aktiviraju OYO bonovima pretplata se neće automatski produžavati već će po isteku plaćenog razdoblja pristup sadržajima na OYO biti onemogućen do ponovne reaktivacije pretplate.

Probni pristup bez naknade moguće je iskoristiti samo jednom po korisničkom računu na OYO ili jednom po broju mobilnog telefona, odnosno kartice ili drugog jedinstvenog sredstva plaćanja.

Korisnici koji probni pristup/pretplatu aktiviraju temeljem ugovornog odnosa s OYO partnerom-operatorom

Korisnici koji pristup na OYO ostvaruju temeljem ugovornog/pretplatničkog odnosa s OYO partnerom-operatorom ostvaruju pravo na probni pristup i pristup sadržajima na OYO u skladu s Uvjetima korištenja OYO partnera-operatora i u skladu s ugovornim odnosom koji ovi korisnici imaju s OYO partnerom-operatorom. Korisnici koji probni pristup ostvaruju temeljem ugovora s OYO partnerom-operatorom ne ostvaruju istovremeno pravo na probni pristup izravno na OYO. Trajanje probnog pristupa koji korisnici ostvaruju temeljem ugovora s OYO partnerom-operatorom ovisi o uvjetima definiranima od strane OYO partnera-operatora.

Korisnici koji su pretplaćeni na OYO temeljem ugovora s OYO partnerom-operatorom ostvaruju pristup sadržajima na OYO sustavu temeljem pristupnih podataka koje im dodjeljuje OYO partner-operator.

Korisnici koji su pretplaćeni na OYO temeljem ugovora s OYO partnerom-operatorom mogu i ne moraju imati ugovornu obvezu za pretplatu na OYO. Ugovorna obveza za OYO, uvjeti raskida ugovora i eventualni penali na koje se korisnik obvezuje u ovim su slučajevima definirani između korisnika i OYO partnera-operatora. Nova TV ne snosi odgovornost za uvjete definirane ovim ugovorima, a bilo kakve sporove, ugovaranje i raskidanje pretplate ovi su korisnici dužni riješiti izravno s OYO partnerom-operatorom.

REKLAMACIJE

Kupac može ostvariti reklamaciju u slučaju da kupljeni sadržaj ne odgovara naslovu navedenom na OYO ili u slučaju da zbog tehničkih poteškoća s OYO uslugom (nedostupnost usluge, pad servera, neispravan sadržaj) nije u mogućnosti pregledati kupljeni sadržaj u roku u kojem mu je sadržaj na raspolaganju (24 sata u slučaju sadržaja na zahtjev, trajanje pretplate u slučaju pretplatnika). Reklamaciju je potrebno podnijeti pisanim putem u roku od 48 sati od trenutka nastanka problema. Reklamacije se mogu podnijeti na e-mail adresu oyo.podrska@novatv.hr.

Ukoliko se utvrdi da je reklamacija osnovana:

  1. U slučaju da korisnicima u sklopu modela pretplate iz tehničkih razloga kao što su poteškoće sa sustavom, nadogradnja sustava i slično, sadržaj nije dostupan tijekom određenog vremenskog perioda, korisniku može biti produženo trajanje pretplate za odgovarajuće razdoblje, jednako razdoblju u kojem sadržaj nije bio dostupan osim ako se s korisnikom ne postigne drugačiji dogovor.
  2. U slučaju sadržaja na zahtjev, korisniku će biti omogućen naknadni rok za pregled kupljenog sadržaja ili će korisniku na OYO račun biti izvršen povrat sredstava u vrijednosti kupljenog sadržaja.

U nijednom slučaju, OYO neće izvršiti povrat novca korisniku. U slučaju da su poteškoće uzrokovane od strane OYO sustava, korisniku će biti osiguran pristup sadržaju u jednakoj vrijednosti ili će mu biti omogućen naknadni rok za pregled sadržaja. OYO ne odgovara za poteškoće s gledanjem sadržaja koje su uzrokovane od strane korisnika (nemogućnost gledanja sadržaja zbog pristupa iz inozemstva ili nezadovoljavanje tehničkih preduvjeta).

MODIFICIRANJE I PROMJENE PRAVILA

OYO zadržava pravo bez prethodne najave promijeniti ili modificirati Uvjete korištenja usluge. Svaka promjena bit će objavljena na adresi OYO.hr. O važnim promjenama i dopunama OYO može obavijestiti korisnike i/ili objavljivanjem na stranici OYO.hr i/ili putem e-maila. Korištenjem bilo kojeg sadržaja u sklopu OYO usluge smatra se da ste upoznati i suglasni s najnovijim pravilima.

Ova pravila su na snazi od 22. travnja 2014. godine..